Ceva

care să încerce să ne definească, să ne pună în discuție, să ne deparanterizeze. Ceva de care să ne debarasăm ori să îmbrățișăm la nevoie, ceva accesabil măcar că pare inaccesibil. Ceva care să ne facă atenți la inerția invazivă care ne rupe de tot ce contează. Ceva…

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Ceva

  1. Camix zice:

    Suntem împaranterizați? 🙂 Cât de tare?

    Apreciază

  2. foolfield zice:

    destul cât sa nu realizam cât (de tare).

    Apreciază

  3. Camix zice:

    De ce e inaccesibil?

    Apreciază

  4. Camix zice:

    Eram sigură că te vei lega de asta. Deci care e răspunsul? e mai important decât corecția.

    Apreciază

  5. foolfield zice:

    cele ce par inaccesibile nu sunt neaparat inaccesabile. nu m-am referit la ceva anume. de fapt nu ma refer (inca) la nimic cand spun `ceva`.

    Apreciază

  6. Camix zice:

    eram pe punctul de a renunța..
    Eu de-aia îți puneam întrebări (lămuritoare) pentru că nu îmi era în clar la ce te gândești, de-aia voiam mai multe detalii..

    Apreciază

  7. Camix zice:

    păi atunci tre să îmi spui ceva mai mult decât ceea ce „nu sunt” aceste ceva-uri. încearcă să răspunzi

    Apreciază

  8. Camix zice:

    ce scrii mă duce cu gândul la dragoste. sau la Dragoste.

    Apreciază

  9. Camix zice:

    sau prietenia frumoasă. dar ar însemna tot (un fel de) dragoste.
    mai zi și tu Ceva.

    Apreciază

  10. Camix zice:

    Nu neapărat cu majusculă, măăăi. 🙂 Am zis Ceva ca să nu ai impresia că îți spun „mai zi și tu ceva”, adică acărce. Să se înțeleagă că mă refer la ceva-ul din postarea ta.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.